Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 24.06.2017, 20:14

НВК ЗОШ І-ІІІ ст. №3-ліцей

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [17]
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 17
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Офіційно професії «соціальний педагог», «практичний психолог» з'явилися в нашій країні порівняно нещодавно.  І суспільство ще не зовсім знає чи розуміє, хто такий соціальний педагог, практичний психолог.

Професійна діяльність соціального педагога має ряд особливостей. Суть її полягає в тому, що соціальний педагог має справу з дитиною та підлітком у процесі їхнього розвитку, соціального становлення.

Слід зазначити, що практичний психолог і соціальний педагог є фахівцями, які не можуть бути взаємозамінними. 

Мої статті | Переглядів: 647 | Додав: Sasha | Дата: 27.11.2015 | Коментарі (0)

Учитель продовжує себе в своїх учнях. Свої думки, почуття щиро віддає дітям. Педагог працює заради прийдешнього, а це майбутнє для держави - фахівці у різних галузях виробництва, науки  та духовної сфери. За 75 років свого існування тисячі випускників навчила, виховала та випустила у світ третя школа.  

Щодня спостерігаючи за самовідданою працею вчителя,  багато учнів захотіли наслідувати його, тому обрали майбутнім фахом  педагогічні спеціальності. 

Мої статті | Переглядів: 165 | Додав: Sasha | Дата: 23.11.2015 | Коментарі (0)

Віртуозні па на паркеті, що чарують граційністю…Довершені живописні роботи, які дивують тонким відчуттям стилю і гармонії… Філігранно витончені орнаменти писанок, майстерно виготовлені дизайнерські витвори…

Навіть уже за цими штрихами можна розпізнати окремі риси нашої одинадцятикласниці Мар`яни Веремчук: усепоглинаючу любов до краси, поетичну натуру, відданість мистецтву.

Незбагненним  є те, як у цій обдарованій дівчині дивовижно переплітаються творче начало і залізна логіка, естетичні вподобання і неймовірна самодисципліна.

Мої статті | Переглядів: 123 | Додав: Sasha | Дата: 23.11.2015 | Коментарі (0)

На виконання програми «Творча обдарованість» у НВК «ЗОШ I-III ступенів №3 – ліцей» із 2005 року розпочало роботу наукове товариство «Дослідник». Гаслом юних науковців стали слова: «Сонце освітлює людині шлях, книжка дає крила».
Члени товариства, а їх нині понад 100, долучаються до науково-дослідницької діяльності з української літератури, літературної творчості, біології, англійської мови, фізики, комп’ютерних навчальних програм, психології. Очолюють секції досвідчені вчителі, які підтримують обдаровану молодь: Дихавка Н.С., Любохинець Л.А., Ковальчук Л.Є., Бочанова З.М., Смоляр І.З., Романюк Б.В., Ткачук О.І., Савієвська Л.Б., Шиманська Л.В..

 

Мої статті | Переглядів: 153 | Додав: Sasha | Дата: 23.11.2015 | Коментарі (0)

Мрія про найкращу школу захоплює кожного. Учні хочуть навчатися  в хорошому закладі, а батьки дбають, аби їх діти були оточені опікою, здобули глибокі знання та добре виховання. Саме таку якісну освіту здобувають в одній з кращих  шкіл міста, яка в цьому році святкує свій 75-літній ювілей. Для школи – це не малий вік, але насправді вона дуже молода. Бо молоді душею її вчителі.

Володимир-Волинський НВК «ЗОШ І-ІІІст.№3-ліцей» - це школа творчості і натхнення, яка працює над проблемним питанням «Формування соціально-педагогічного простору загальноосвітнього закладу в умовах інноваційного розвитку освіти. Розвиток творчих здібностей учнів через  поліпшення компетентності педагогів».

Мої статті | Переглядів: 262 | Додав: Sasha | Дата: 23.11.2015 | Коментарі (0)

КАФЕДРА СУСПІЛЬНО-КРАЄЗНАВЧИХ НАУК

Кафедра суспільно-краєзнавчих  дисциплін школи об’єднує  різних за віком, але відданих своїй справі педагогів-патріотів,  залюблених  у рідний край, його неповторну  природу та багату історію.

Очолює кафедру  енергійна, ініціативна, надзвичайно працелюбна  вчителька історії Наталія Володимирівна Руденко. Щира творча особистість уміло поєднує високі організаційні  здібності, професіоналізм, доброту та вимогливість. Саме завдяки її наполегливості методичне об’єднання досягло вагомих результатів: це і хороші результати на міських та обласних конкурсах олімпіадах; відкриття і функціонування, постійне оновлення музею школи, кімнати народознавства, змістовне проведення предметних тижнів, неформальних засідань, де вчителі обмінюються педагогічними знахідками, обговорюють нагальні проблеми життя.

Мої статті | Переглядів: 128 | Додав: Sasha | Дата: 19.11.2015 | Коментарі (0)

Майстри педагогічної праці НВК «ЗОШ І- ІІІ ступеня №3-ліцей»  

Мої статті | Переглядів: 182 | Додав: Sasha | Дата: 10.11.2015 | Коментарі (0)

У жовтні 1944 року після звільнення УРСР від німецько-фашистських загарбників розпочалось відновлення господарства країни. Багаточисельну армію учителів було направлено у Західну Україну для розбудови народної освіти. Серед вчителів нашої школи були фронтовики, підпільники, партизани, які пройшли крізь горнило ІІ Світової війни: Балабай А,М., Пугачов Г.К., Товкач Г.С., Зайцев Г.М., Гуменний В.Д., Грицюк М.М., Лєфтєрова Є.П., Якімов М.П., Успенський М.М., Клопотович Н.С., Крічман О.М., Савченко І.П.

Третя школа також пишається педагогами-ветеранами, які у нелегкий для країни час, покликані державою приїхали у Західну Україну для того, щоб відбудовувати зруйновану освіту: Голодова Є.О., Кувшинова Г.П., Толкаченкова Л.О., Попова М.М., Тимчишина Л.Ф., Кизяк С.А.   

Мої статті | Переглядів: 164 | Додав: Sasha | Дата: 10.11.2015 | Коментарі (0)

Правила поводження в разі виявлення підозрілих вибухонебезпечних предметів

Мої статті | Переглядів: 272 | Додав: Sasha | Дата: 02.03.2015 | Коментарі (0)

Метод проектів спочатку називали «методом проблем»: він виник і поширився ще у 90-і роки ХІХ ст., розвивався в межах гуманістичної філософії та освіти, в  педагогічних поглядах американського педагога Джона Дьюї та його послідовників В. Килпатріка, Е. Коллінгса, Е. Паркхерста.

Починаючи з 90-х років ХХ ст., метод проектів повернувся в освітянську практику і став предметом наукових педагогічних досліджень. Він розглядався із загальнопедагогічних позицій (В. Гузеєв, Н. Кисельова, І. Колесникова, М. Морозова, О. Новиков) і методичних особливостей застосування (О. Волжина, Л. Масол, Н. Матяш, Є. Полат, Г. Сазоненко, В. Симоненко). Ученими досліджувалася, зокрема, проблема ролі методу проектів у контексті особистісно-орієнтованого навчання (І. Джужук, О. Блохін); його функцій як засобу формування ключових компетентностей (Г. Голуб, Н. Пахомова, О. Чуракова), активізації пізнавальної діяльності учнів (О. Гребеннікова, Н. Замошнікова), розвитку творчих здібностей (М. Сердюк, Т. Шевцова). Метод  проектів  детально  розробили  творці  системного курсу  «Intel® Teach to the future (Навчання  для  майбутнього)». 

 

Мої статті | Переглядів: 918 | Додав: Sasha | Дата: 16.12.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-17
Годинник
Пошук
Сайт
Педпреса

Copyright MyCorp © 2017
Використовуються технології uCoz